У нашому інтернет-магазині передбачена процедура повернення і обміну протягом 14 днів з моменту покупки товару. Процедура відбувається відповідно до правил роботи магазину і чинного законодавства України. Якщо з яких-небудь причин ви не задоволені своєю покупкою, то можете повернути нам куплений товар, а ми повернемо вам гроші, або надамо гідну заміну. У нас передбачено індивідуальний аналіз повернення відділом по роботі з поверненнями.
Згідно з нинішнім чинним нормам законодавства, запасні частини не мають гарантійного терміну експлуатації , оскільки запчастини не є товарами готовими до експлуатації. Також, магазин не знає, як кінцевий споживач буде використовувати дану запчастину. Але від себе ми все-таки даємо мінімальну гарантію на певні групи товарів. Дану інформацію ви можете уточнити у менеджера компанії при оформленні замовлення.
Процедура повернення і обміну проста і складається з декількох кроків:
- Будь ласка, повідомте нам причину повернення, а також свої контактні дані.
- По приходу повернення, менеджери нашого магазину, зроблять перевірку товару, а також даних на замовлення покупця. При необхідності можлива діагностика запчастини.
- При дотриманні всіх умов повернення-обміну, ми протягом 3 днів повернемо вам гроші або обміняємо товар.
Повернути або обміняти товар на аналогічний можливо за умови:
- Товар має виробничі ушкодження, недоліки, заводський брак або є несправним — повна компенсація з нашого боку.
- Помилково відправлені комплектуючі з іншими параметрами і характеристиками — повна компенсація з нашого боку.
- Товар належної якості, але не підійшов покупцеві з певних причин — всі витрати за пересилку (в обидві сторони) бере на себе покупець.
Умови, при яких товар обміну та поверненню не підлягає:
- Явні сліди експлуатації (запчастина має ознаки стороннього втручання, подряпини, відколи й інші механічні пошкодження).
- Порушена цілісність упаковки (товар не в повній комплектації, відсутній хоча б 1 елемент).
- Сліди невдалої самостійної заміни деталей (запчастина виведена з ладу через непрофесійну установку не мають відповідної кваліфікації фахівцем. ВАЖЛИВО: довіряйте ремонт вироби тільки сертифікованим працівникам сервісного центру, які мають авторизацію і дозвіл на заміну запасної частини від виробника).
- Зміни в конструкції (конструкція виробу або окрема його частина порушена через неправильну експлуатацію — не за призначенням або в екстремальних умовах).
- Пошкодження специфічного характеру (товар має пошкодження, викликані технічними причинами, наприклад, перепад напруги, вплив зовнішнього середовища, несприятливий збіг обставин).
- Товар привезений під замовлення (товар, привезений під замовлення і відповідає абсолютно всім заявленим вимогам покупця).
При доставці вам замовленого товару, перевіряйте комплектність товару, працездатність товару, відповідність доставленого товару опису на нашому сайті. Також, перевірте товар на наявність механічних пошкоджень, які могли виникнути в процесі перевезення. Після отримання товару у відділенні перевізника, претензії з приводу механічних пошкоджень не розглядаються.
Ми завжди знайдемо компроміс із вами і вирішимо всі спірні ситуації!
Ми дорожимо своєю репутацією. Купуючи у нас, ви захищаєте себе від неякісного або бракованого товару та гарантовано отримуєте оригінальні недорогі запчастини!
Закон « Про захист прав споживачів »
Постанова Перелік непродовольчих товарів належної якості не підлягають поверненню та обміну