ua | ru
Пн-Пт
10:00-17:00
Сб
10:00-15:00
Каталог
    0
    0

    Як оплатити замовлення через Приват24 або термінал самообслуговування?

    Інструкція по оплаті замовлення на розрахунковий рахунок через

    • Приват24;
    • Мобільний додаток ПриватБанку;
    • Термінал самообслуговування Приватбанку.

    Оплата через Приват24

    1.   Вибираємо вкладку «Мої платежі» і в полі «Створити новий платіж» вводимо номер розрахункового рахунку або код ЄДРПОУ (ІПН), зазначені   в надісланому вам смс-повідомленні.

    Оплата замовлення через Приват24

    2.   Вибираємо одержувача (його ПІБ або інші реквізити система визначає автоматично).

    Оплата замовлення через Приват24

    3.   Заповнюємо обов'язкові пункти форми (інформація вказана в смс-повідомленні):

        1) номер замовлення
        2) сума платежу

    і натискаємо кнопку «Додати платіж в кошик» .

    Реквізити одержувача, ПІБ платника і призначення платежу заповнюються автоматично.

    Оплата замовлення через Приват24

    4.   Натискаємо «Перейти в корзину» .

    Оплата замовлення через Приват24

    5.   Звіряємо дані і натискаємо «Підтвердити» .

    Оплата замовлення через Приват24

    Ваше замовлення оплачено.

    Оплата через мобільний додаток ПриватБанку

    1.   Відкривши додаток, у нижньому лівому кутку натискаємо на плюсик .

    Оплата замовлення через мобільний додаток

    2.   В меню вибираємо «Платежі» .

    Оплата замовлення через мобільний додаток

    3.   Вибираємо країну — Україна .

    Оплата замовлення через мобільний додаток

    4.   Вводимо номер розрахункового рахунку або код ЄДРПОУ (ІПН), зазначені   в надісланому вам смс-повідомленні і   натискаємо   «Продовжити» .

    Оплата замовлення через мобільний додаток

    5.   Вказуємо суму платежу і номер замовлення. Натискаємо «Далі» .

    Оплата замовлення через мобільний додаток

    Ваше замовлення оплачено.

    Оплата через термінал самообслуговування ПриватБанку (без карти)

    1.   Для того, щоб оплатити замовлення без карти, вибираємо відповідний пункт меню в терміналі самообслуговування.

    Оплата замовлення через термінал самообслуговування

    2.   Відкриється вікно, як показано нижче. Вводимо в потрібне поле ваш номер телефону.

    Оплата замовлення через термінал самообслуговування

    3.   Потім система запропонує ввести тризначний код — останні цифри телефонного номера, з якого зателефонує робот «ПриватБанку» . При цьому піднімати слухавку не обов'язково. Можна просто відхилити виклик.

    Оплата замовлення через термінал самообслуговування

    4.   У поле «Пошук» вводимо код ЄДРПОУ (ЄДРПОУ) нашої компанії. Цей код та інші реквізити, ми надсилаємо в смс-повідомленні.

    Оплата замовлення через термінал самообслуговування

    5.   У відповідні поля вписуємо суму і номер замовлення . Ця інформація так само міститься у смс-повідомленні. Поля «Призначення», «ЄДРПОУ» та інші реквізити заповнюються системою автоматично.

    Оплата через термінал самообслуговування

    6.   Звіряємо всі дані, натискаємо «Далі» .

    Оплата через термінал самообслуговування

    7.   Потім вносимо гроші і натискаємо «Сплатити» .   Термінал не приймає купюри менше 10 гривень.

    Оплата через термінал самообслуговування

    8.   Ваше замовлення оплачено.

    Оплата через термінал самообслуговування

    Обов'язково збережіть чек, як документ підтверджуючий факт досконалої оплати.   Якщо у вас виникнуть складнощі при роботі з терміналом, Ви завжди зможете звернутися за допомогою до консультанта, який присутній в залі.

    Вдалих вам покупок! Patok.com.ua