УВАГА! Відтепер ми працюємо для Вас у НЕДІЛЮ з 10:00 до 15:00
УВАГА! Відтепер ми працюємо для Вас у НЕДІЛЮ з 10:00 до 15:00
Інструкція по оплаті замовлення на розрахунковий рахунок через
1. Вибираємо вкладку «Мої платежі» і в полі «Створити новий платіж» вводимо номер розрахункового рахунку або код ЄДРПОУ (ІПН), зазначені в надісланому вам смс-повідомленні.
2. Вибираємо одержувача (його ПІБ або інші реквізити система визначає автоматично).
3. Заповнюємо обов'язкові пункти форми (інформація вказана в смс-повідомленні):
1) номер замовлення
2) сума платежу
і натискаємо кнопку «Додати платіж в кошик» .
Реквізити одержувача, ПІБ платника і призначення платежу заповнюються автоматично.
4. Натискаємо «Перейти в корзину» .
5. Звіряємо дані і натискаємо «Підтвердити» .
Ваше замовлення оплачено.
1. Відкривши додаток, у нижньому лівому кутку натискаємо на плюсик .
2. В меню вибираємо «Платежі» .
3. Вибираємо країну — Україна .
4. Вводимо номер розрахункового рахунку або код ЄДРПОУ (ІПН), зазначені в надісланому вам смс-повідомленні і натискаємо «Продовжити» .
5. Вказуємо суму платежу і номер замовлення. Натискаємо «Далі» .
Ваше замовлення оплачено.
1. Для того, щоб оплатити замовлення без карти, вибираємо відповідний пункт меню в терміналі самообслуговування.
2. Відкриється вікно, як показано нижче. Вводимо в потрібне поле ваш номер телефону.
3. Потім система запропонує ввести тризначний код — останні цифри телефонного номера, з якого зателефонує робот «ПриватБанку» . При цьому піднімати слухавку не обов'язково. Можна просто відхилити виклик.
4. У поле «Пошук» вводимо код ЄДРПОУ (ЄДРПОУ) нашої компанії. Цей код та інші реквізити, ми надсилаємо в смс-повідомленні.
5. У відповідні поля вписуємо суму і номер замовлення . Ця інформація так само міститься у смс-повідомленні. Поля «Призначення», «ЄДРПОУ» та інші реквізити заповнюються системою автоматично.
6. Звіряємо всі дані, натискаємо «Далі» .
7. Потім вносимо гроші і натискаємо «Сплатити» . Термінал не приймає купюри менше 10 гривень.
8. Ваше замовлення оплачено.
Обов'язково збережіть чек, як документ підтверджуючий факт досконалої оплати. Якщо у вас виникнуть складнощі при роботі з терміналом, Ви завжди зможете звернутися за допомогою до консультанта, який присутній в залі.
Вдалих вам покупок! Patok.com.ua